W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

zamknij

Własna marka odzieżowa to dobry pomysł na biznes, zwłaszcza jeśli chcemy otworzyć sklep internetowy. Sektor e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, warto więc wykorzystać jego potencjał i stworzyć markę, która będzie dostępna w sieci. Gdzie zamówić koszulki z własnym nadrukiem? Dlaczego specjalizacja i personalizacja produktów ma obecnie tak duże znaczenie? Prezentujemy 7 najistotniejszych kroków, które mogą się przyczynić do osiągnięcia sukcesu!

Wizja własnej marki odzieżowej – jak zacząć

Kreatywna koncepcja, która wyróżni Twoją odzież na tle innych to fundament, który będzie gwarancją unikatowości. Zanim zaprojektujesz własne logo na koszulce lub innych elementach garderoby zastanów się, kto ma być odbiorcą Twoich produktów i w jakim stylu będą utrzymane. Kręci Cię streetwear, a może chcesz wykorzystać globalny kryzys i stworzyć kolekcję wygodnych ubrań casualowych, które idealnie sprawdzą się w domu w czasie home office? Specjalizacja to klucz do sukcesu! Koncepcja marki powinna obejmować nie tylko wizję przyszłych produktów, ale także chwytliwą nazwę oraz charakterystyczne logo, które przypadnie do gustu odbiorcom.

Import odzieży – skąd wziąć ubrania?

W tym zakresie warto współpracować ze sprawdzonym partnerem – hurtownią odzieży, która gwarantuje bogaty wybór tekstyliów, a także pośredniczy w ich imporcie. Feelgood to znany producent ubrań oraz gadżetów reklamowych. Dostawcy odzieży są dokładnie weryfikowani, a ich produkty przechodzą drobiazgowe kontrole jakościowe – dotyczy to nie tylko firm produkujących koszulki reklamowe w Europie, ale również działających na terenie państw azjatyckich, np. Chin. Wybór sprawdzonej hurtowni gwarantuje stałe dostawy tekstyliów w dobrej jakości.

Identyfikacja marki, czyli metka ma znaczenie

Metka z logo firmy to jeden z najważniejszych elementów, o którym powinna pamiętać każda osoba zastanawiająca się, jak założyć własny sklep z odzieżą. Do wyboru jest kilka rodzajów metek – żakardowe, sublimacyjne, drukowane. Pierwsza opcja gwarantuje uzyskanie eleganckiego efektu, który doskonale wyeksponuje nazwę i logo marki. Z kolei metki sublimacyjne są drukowane na satynowej taśmie i można je zamawiać w niskich nakładach. Tekstylia mogą też być oznaczone metkami drukowanymi, np. wykonywanymi w technice termotransferu lub sitodruku (nie obejmuje bluz reklamowych).

Przyciągnij uwagę

Koszulki, bluzy, spodnie dresowe oraz inne elementy garderoby będą jedynie kolejnymi ubraniami dostępnymi na rynku, jeśli nie ozdobimy ich interesującym nadrukiem, wobec którego nikt nie przejdzie obojętnie. Azteckie wzory? Zabawne napisy? Nawiązania do lat 80. lub 90.? A może historia muzyki rockowej? Projekty nadruków możesz wysłać bezpośrednio do Feelgood. Jeśli jednak nie masz opracowanej koncepcji wizualnej swoich tekstyliów, skorzystaj z pomocy naszych profesjonalnych grafików, których projekty są jedyne w swoim rodzaju.

Właściwa technika nadruku

Po zamówieniu tekstyliów i wybraniu wzorów, pora na realizację projektów – wybór techniki i zlecenie wykonania nadruków. Również w tym zakresie warto skorzystać z usług drukarni, która świadczy kompleksowe usługi. Feelgood wykorzystuje 12 różnych technik nadruku, dzięki którym możliwe jest doskonałe odwzorowanie barw i uzyskanie trwałych efektów na różnych nośnikach – tekstyliach oraz gadżetach. Firma oferuje druk cyfrowy, bezpośredni, haft komputerowy, sublimację, termotransfer oraz wiele innych technik.

Ubrania inne niż wszystkie

Nadruk to oczywiście nie wszystko – warto postawić też na dodatkowe efekty wizualne, które wyróżnią produkty na tle innych. Niezwykłe rezultaty można uzyskać wykorzystując grawerowanie laserem Co2 oraz YAG, laser, brokat, druk UV oraz tłoczenie.

Nie zapomnij o akcesoriach

Warto też rozszerzyć ofertę marki o dodatkowe akcesoria - pozwoli to dotrzeć do większej grupy odbiorców. W dobie promowania zachowań zero waste świetnym pomysłem będą ekologiczne gadżety reklamowe, np. płócienne torby reklamowe wielokrotnego użytku.