§ 1 Słowniczek

  1. SPRZEDAWCA” lub „SPRZEDAJĄCY” – Feelgood Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, o numerze NIP: 9452179077, numerze REGON: 123104804, numerze KRS: 0000507733 adres do doręczeń: Feelgood, ul. TURYSTYCZNA 2, 31-213 Kraków
  2. „UŻYTKOWNIK”– korzystający ze Sklepu Internetowego: (I) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, (II) osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat i posiada ograniczoną zdolność do czynności prawnych, w przypadku gdy zawierana umowa ma charakter umowy powszechnie zawieranej w drobnych bieżących sprawach życia codziennego lub gdy osoba taka uzyskała na zawarcie umowy prawnie skuteczną zgodę przedstawiciela ustawowego; (III) osoba prawna oraz (IV) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną- wszyscy wskazani Użytkownicy działający jako Przedsiębiorcy. 
  3. KONSUMENT”– osoba fizyczna, która miałaby dokonać ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. PRZEDSIĘBIORCA– osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. SKLEP INTERNETOWY” – serwis internetowy dostępny pod adresem www.feelgood.pl stanowiący własność Sprzedawcy i prowadzony przez Sprzedawcę, za pośrednictwem którego Użytkownik może zakupić od Sprzedawcy Towary.
  6. TOWAR”-rzeczy ruchome, prezentowane w Sklepie Internetowym, mogące być przedmiotem umowy sprzedaży.
  7. REGULAMIN- niniejszy dokument.
  8. PRODUKT WŁASNY” –rzecz ruchoma (przede wszystkim odzież, gadżety reklamowe) stanowiąca własność Użytkownika, którą Użytkownik dostarcza Sprzedającemu w celu naniesienia nadruków lub zdobień wedle zamówienia Użytkownika.
  9. PRODUKT SPRZEDAJĄCEGO” –rzecz ruchoma (przede wszystkim odzież, gadżety reklamowe) stanowiąca własność Sprzedającego, którą Sprzedający sprzeda Użytkownikowi po naniesieniu nadruków lub zdobień wedle zamówienia Użytkownika.

§ 2 Postanowienia ogólne.

  1. Sklep Internetowy prowadzony jest przez Feelgood Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością, adres: Feelgood, ul. Turystyczna 2, 31-213 Kraków, adres mailowy: kontakt@feelgood.pl, numer NIP: 9452179077, numer REGON: 123104804, numer KRS: 0000507733.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego zlokalizowanego pod adresem: [link do odpowiednio niemieckiej i angielskiej wersji regulaminu], realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika (ułatwiających zawieranie pomiędzy Sprzedawcą, a Użytkownikiem umów sprzedaży Towarów), oraz realizacji uprawnień Użytkownika przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania ze Sklepu Internetowego jest dostęp Użytkownika lub osoby rejestrującej się do:
    1. Komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu,
    2. poczty elektronicznej,
    3. przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej lub Safarin w wersji 17 i wyższej.
    4. możliwości włączenia w przeglądarce internetowej zapisu plików Cookies oraz obsługi technologii Javascript,
    5. Odpowiedniej rozdzielczości ekranu urządzenia, o którym mowa pod lit. niniejszego ustępu (zalecana przez Sprzedawcę rozdzielczość ekranu to 1024x768).

§ 3 Usługi świadczone drogą elektroniczną.

  1. Rejestracji w Sklepie Internetowym, posiadania przypisanego konta w Sklepie Internetowym oraz składania zamówień i zawierania umowy sprzedaży ze Sprzedającym mogą dokonywać wyłącznie Użytkownicy, którzy posiadają status przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 1 i nast. ustawy z dnia 6 marca 2018 roku- Prawo przedsiębiorców. Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę jest wykluczone dla innych niż przedsiębiorcy osób i podmiotów, w szczególności w zakresie, w którym osoby i podmioty te występowałyby w relacji ze Sprzedawcą jako konsumenci w rozumieniu art. 221ustawy- Kodeks cywilny.
  2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika (nieodpłatnie) przez Sprzedawcę to usługi: rejestracji w Sklepie Internetowym, prowadzenia konta 
    w Sklepie Internetowym, dostępu do spisu Towarów oraz koszyka zamówień, umożliwiających zawarcie właściwej umowy sprzedaży.
  3. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Regulamin skierowany jest do wszystkich korzystających ze Sklepu Internetowego, a także do osób rejestrujących się, z zastrzeżeniem ustępu 1. niniejszego paragrafu. Osoby, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zobowiązane są do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.
  4. Rejestracja konta przez Użytkownika w Sklepie Internetowym jest możliwa jedynie po uprzednim zapoznaniu się z treścią Regulaminu i zaakceptowaniu jego warunków. Spełnienie powyższych warunków osoba rejestrująca się potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracji.
  5. Usługa prowadzenia konta świadczona jest przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@feelgood.pl.
  6. Pozostałe usługi wymienione w niniejszym paragrafie świadczone są jednorazowo i ulegają zakończeniu z chwilą zakończenia procesu składania zamówienia lub procesu rejestracji.
  7. W każdym czasie Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji odnośnie do świadczenia usług wskazanych w niniejszym paragrafie. Reklamację Użytkownik może zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@feelgood.pl

§ 4 Prawa i obowiązki Użytkownika

  1. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
    1. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób nie powodujący zakłóceń w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    2. niepodejmowania działań mających na celu wejście w posiadanie informacji niejawnych, będących w posiadaniu Sprzedawcy,
    3. podania kompletnych i zgodnych ze stanem faktycznym danych (Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie danych osobowych nienależących do niego lub nieprawdziwych),
    4. zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w Sklepie Internetowym,
    5. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
    6. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i innych przysługujących im praw,
    7. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego (w szczególności zakazuje się ich kopiowania lub udostępniania osobom i podmiotom trzecim). 
  2. Sprzedawca może pozbawić Użytkownika prawa korzystania ze Sklepu Internetowego 
    w przypadku:
    1. podania nieprawdziwych danych podczas rejestracji lub przy składaniu zamówienia,
    2. stwierdzenia naruszenia obowiązków, o których mowa w niniejszym paragrafie,
    3. utraty statusu przedsiębiorcy.
  3. Utrwalanie i zabezpieczanie treści zawartej umowy oraz udostępnienie jej Użytkownikowi odbywa się poprzez:
  4. udostępnienie Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego,
  5. wysłanie Użytkownikowi potwierdzenia złożenia zamówienia na adres e-mail, z którego złożone zostało zamówienie wraz z kopią Regulaminu,
  6. załączenie do wysłanego Towaru dowodu zakupu,
  7. utrwalenie treści zamówienia w systemie informatycznym Sprzedawcy.
  8. Sprzedawca podejmuje wszelkie możliwe środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji oraz podczas składania zamówień

§ 5 Ceny oraz opłaty należne za dostarczenie zamówionych Towarów

  1. Użytkownik może złożyć zamówienie w celu nabycia u Sprzedawcy:
  • Towarów będących w standardowej ofercie (bez ich personalizacji)
  • Towarów personalizowanych (nadruki/zdobienia wedle indywidualnych potrzeb Użytkownika, które Użytkownik samodzielnie przekazuje Sprzedającemu za pomocą dostępnego w panelu każdego produktu kreatora produktu).
  1. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego:
    • podawane są w EUR lub w innej walucie, jednoznacznie wskazanej na stronie Sklepu Internetowego
    • nie zawierają podatku VAT, który w przypadku wskazania przez Użytkownika w polu międzynarodowy numer podatkowy aktywnego w systemie VIES numeru podatkowego, Sprzedaż rozliczana jest w ramach europejskiej procedury odwrotnego obciążenia VAT, w przypadku braku wskazania aktywnego w systemie VIES numeru podatkowego Użytkownika Sprzedawca zachowuje uprawnienie do naliczenia podatku VAT według polskiej jego stawki wynoszącej 23%.
    • nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.
  2. Ceny Towarów (standardowych, bez personalizacji) oferowanych w Sklepie Internetowym obowiązują do chwili zatwierdzenia nowego cennika, zgodnie z polityką ustalania cen obowiązującą u Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych Towarów do oferty Sklepu Internetowego i usuwania niedostępnych Towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. 
  3. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.
  4. Ceną wiążącą dla obu stron jest cena podana w podsumowaniu zamówienia przed naciśnięciem przez Użytkownika na przycisk „Zamów z obowiązkiem zapłaty”.
  5. Koszt wydania i odebrania Towaru ponosi Użytkownik.
  6. Do wartości zamówionego Towaru zostanie doliczony koszt jego dostarczenia/przesyłki. Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się sumaryczna wartość zamówionych Towarów oraz koszt ich wysyłki. Informacja o koszcie wysyłki pojawia się podczas wyboru przez Użytkownika sposobu doręczenia i formy płatności.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach przesyłek. Nie dotyczy to przesyłek Towarów już zamówionych i będących w trakcie realizacji.
  8. Cena Towarów personalizowanych jest ustalana indywidualnie, w zależności od ilości produktów, terminu dostawy i innych wymagań Użytkownika.

§ 6 Składanie i przyjmowanie zamówień

  1. Przedmiotem zamówień w serwisie internetowym Sklep Internetowy są:
  2. Towary standardowe (bez personalizacji) dostępne w ofercie znajdującej się na stronie www.feelgood.pl w chwili składania zamówienia (tryb zamówień opisany w niniejszym paragrafie w ustępach 2-5),
  3. Towary personalizowane (tryb zamówień opisany w niniejszym paragrafie w ustępach 5- 13).
  4. Użytkownik składa zamówienie na Towar korzystając z „Koszyka zamówień”.
  5. Poprzez kliknięcie w ikonę „Dodaj do koszyka” Użytkownik akceptuje wybrane Towary zgodnie z ich opisem oraz ceną i wyraża wolę dokonania ich kupna zgodnie z Regulaminem.
  6. Po naciśnięciu przycisku „zamawiam i płacę” przez Użytkownika, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Użytkownik zobowiązuje się do zapłaty wskazanej ceny (a nadto akceptacji postanowień Regulaminu), a Sprzedawca do dostarczenia Towaru na wskazany w zamówieniu adres.
  7. Po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzyma na wskazany adres e-mail wiadomość zawierająca potwierdzenie złożonego zamówienia.
  8. Użytkownik składa zamówienie na Towar personalizowany korzystając z „Koszyka zamówień personalizowanych”.
  9. W „koszyku zamówień personalizowanych” Użytkownik wybiera odpowiednio opcję „Produkt własny” lub „Produkt Sprzedawcy”.
  10. Użytkownik zobowiązany jest przesłać (w formacie JPG, PNG, PDF) wizualizacje nadruków lub zdobień, które Sprzedający ma nanieść na Produkt własny lub Produkt Sprzedawcy. Sprzedawca w terminie do 5 dni roboczych potwierdzi akceptację wizualizacji lub uzależni przyjęcie zamówienia od wprowadzenia zmian przez Użytkownika lub Sprzedawcę. Użytkownik winien wprowadzić zmiany lub zaakceptować wprowadzenie zmian przez Sprzedawcę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od dnia otrzymania stanowiska Sprzedającego. W przypadku niedochowania terminu uznaje się, że zamówienie nie zostało potwierdzone. W przypadku wykrycia przez Sprzedawcę, iż wizualizacje nadruków lub zdobień, które są przedmiotem zlecenia, są niezgodne z opisem zamówienia (w szczególności poprzez użycie większej ilości kolorów lub w przypadku niezgodności w wyborze kolorów), może odmówić wykonania zlecenia lub zażądać zmiany zamówienia wyznaczając w tym celu odpowiedni termin.
  11. Przesłanie wizualizacji przez Użytkownika jest równoznaczne ze złożeniem następującego oświadczenia: „Oświadczam, iż przysługują mi wszelkie prawa, w szczególności autorskie prawa majątkowe i prawa pokrewne, do przesłanych wizualizacji stanowiących utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych- w zakresie zlecenia Sprzedającemu wykonania nadruków i zdobień. Zezwalam Sprzedającemu na korzystanie z tychże utworów dla celów wykonania zawartej umowy (wykonanie nadruków/zdobień). Zobowiązuję się, iż w przypadku zgłoszenia przez podmiot trzeci jakichkolwiek roszczeń względem Sprzedawcy z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej co do przesłanych wizualizacji (utworów), pokryję wszelkie uzasadnione roszczenia zgłaszającego, w szczególności wynagrodzenie, odszkodowania, koszty postępowań sądowych i czynności przedprocesowych oraz egzekucyjnych, jak również pokryję koszty poniesione przez Sprzedającego z tym związane (koszty procesu, koszty czynności przedprocesowych .Przystąpię również do procesu po stronie Sprzedającego jako interwenient uboczny.”
  12. W przypadku Produktów własnych Użytkownik jest zobowiązany dostarczyć Produkt własny na własny koszt i ryzyko Sprzedającemu (kurierem lub przesyłką rejestrowaną) na adres, który zostanie wskazany (w formie mailowej) przez Sprzedającego (na terytorium Polski) w nieprzekraczalnym terminie do dni 5 od dnia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego. Ryzyko uszkodzenia lub utraty Produktów własnych przechodzi na Sprzedającego w chwili ich odbioru. Brak lub opóźnienie dostarczenia Produktów własnych skutkuje, wedle wyboru Sprzedającego, prawem Sprzedającego do odstąpienia od umowy w całości lub w części lub przesunięciem terminu wykonania zamówienia o długość okresu opóźnienia w dostawie.
  13. Momentem zawarcia umowy jest potwierdzenie zamówienia przez Kupującego poprzez kliknięcie przycisku na stronie głównej podczas składania zamówienia "zamów z obowiązkiem zapłaty" lub potwierdzenie przez Kupującego oferty Sprzedającego w formie tekstowej (E-Mail, Chatbox) i potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego.
  14. Termin realizacji zamówienia zostanie podany w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. W przypadku zamówienia Towaru standardowego termin wysyłki wynosi 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia. Orientacyjny termin realizacji zamówienia Towaru personalizowanego wynosi: dla Produktów własnych- 14 dni od dnia dostarczenia Sprzedającemu Produktów własnych; dla Produktów Sprzedającego- 14 dni od dnia przyjęcia zamówienia.
  15. Sprzedawca jest uprawniony odmówić realizacji zamówienia, jeśli posiadł wiedzę, iż przesłana wizualizacja narusza prawa własności intelektualnej osób trzecich, zawiera treści lub obrazy naruszające prawo, pochwalające używanie przemocy, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, religijnej albo w inny sposób pochwalające dyskryminację z jakichkolwiek względów, a także obsceniczne.

§ 7 Procedura realizacji zamówień, umowne prawo odstąpienia z odstępnym

  1. Skuteczne dokonanie zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Użytkownika Towar (standardowy) jest dostępny w magazynie Sprzedawcy. Informacja o dostępności znajduje się na stronie internetowej. W przypadku, gdyby okazało się, że u Sprzedawcy występuje niezgodności informacji podanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego, z rzeczywistym stanem magazynowym, Użytkownik jest informowany o tym fakcie i ma możliwość zmiany zamówienia w całości lub w części (bez ponoszenia żadnych kosztów).
  2. W przypadku niemożliwości wykonania zamówienia, wobec braku dostępności wybranego Towaru, Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od części umowy (jedynie w zakresie Towaru niedostępnego), a zamówienie zostanie w całości lub części anulowane, o czym Użytkownik otrzyma informację drogą elektroniczną, na podany przez niego adres e–mail. Dokonana przez Użytkownika zapłata za zamówiony Towar, który nie może zostać dostarczony, zostanie przez Sprzedawcę zwrócona w terminie 7 dni roboczych od dnia skutecznego poinformowania Użytkownika o niemożliwości zrealizowania zamówienia.
  3. W przypadku sprzedaży Towarów promocyjnych lub pochodzących 
    z wyprzedaży, których ilość jest ograniczona, zamówienia będą realizowane według kolejności wpływu, aż do wyczerpania zapasów.
  4. Sprzedający zastrzega, a Użytkownik akceptuje, iż termin realizacji zamówienia może ulec zmianie (wydłużeniu) w sytuacji siły wyższej, a także awarii systemów elektronicznych Sprzedającego, awarii sprzętu i maszyn drukarskich, poligraficznych i podobnych, problemów z zaopatrzeniem w towary (w szczególności braku lub opóźnienia dostaw na rzecz Sprzedawcy z przyczyn od Sprzedawcy niezależnych) lub problemów z dostępem do sieci Internet albo energii elektrycznej. Wydłużenie terminu realizacji zamówienia będzie trwało o tyle, o ile trwały zdarzenia opisane w zdaniu poprzedzającym, stanowiące przesłanki zmianie terminu. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 30 dni robocze. 
  5. W przypadku zlecenia wykonania nadruków/zdobień na Produktach własnych lub Produktach Sprzedawcy Użytkownik potwierdza i akceptuje, że:
  6. nadruki/zdobienia wykonane na podstawie przesłanych przez Użytkownika wizualizacji mogą się nieznacznie różnić w zakresie kolorystycznym od kolorystyki wizualizacji, co wynika z parametrów wyświetlacza urządzeń elektronicznych, charakterystyki Produktów własnych/Produktów Sprzedawcy oraz zastosowanych metod nadruków/zdobień- i z tego tytułu Użytkownik nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń;
  7. każdy Towar stanowiący odzież lub tekstylia (w tym także Towar standardowy) objęty jest- w zakresie rozmiaru- tolerancją +- 10% od deklarowanej (szerokość, długość, głębokość- wszystkie razem i każde z osobna), zaś w zakresie kurczliwości i gramatury- tolerancją +- 5%- i z tego tytułu Użytkownik nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń;
  8. w przypadku nadruków/zdobień na Produktach własnych, w toku czynności produkcyjnych może dojść do uszkodzenia lub zniszczenia do 2% ilości powierzonych Produktów własnych- i z tego tytułu Użytkownik nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń (tak w zakresie naprawienia szkody co do utraty danej rzeczy, jak i braku realizacji umowy co do tak utraconej rzeczy);
  9. Sprzedający jest uprawniony, z przyczyn produkcyjnych, wykonać zamówienie z tolerancją ilościową Towarów w wymiarze +-5%, z zastrzeżeniem, iż w przypadku zwiększenia ilości Towarów w tychże graniach, Użytkownik uiści stosunkową dopłatę, zaś w przypadku zmniejszenia ilości Towarów w tychże granicach- zapłaci za rzeczywiście wykonaną (dostarczoną ilość); zmiana ilościowa w wymiarze +-5% nie uprawnia Użytkownika do odmowy przyjęcia Towarów, a dane zamówienie uważa się za należycie wykonane przez Sprzedawcę.
  10. Modyfikacja złożonego zamówienia wymaga- dla swej ważności- odrębnych ustaleń pomiędzy Sprzedawcą i Użytkownikiem, sporządzonych co najmniej w formie dokumentowej.
  11. Zamówienia dotyczące nadruków/zdobień na Produktach własnych/Produktach Sprzedawcy nie podlegają anulowaniu. Prawo zwrotu zamówionego towaru w takim przypadku ulega wyłączeniu. Przypadki te uregulowane są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Wspomniana ustawa reguluje proces zwrotów definiując, to, że prawo zwrotów nie przysługuje w stosunku do rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  12. W przypadku zamówienia dotyczącego Towarów standardowych Użytkownikowi przysługuje umowne prawo odstąpienia od umowy w całości lub w części- które dla swej ważności wymaga uiszczenia odstępnego w wysokości 25% wartości netto całości zamówienia. Sprzedający jest uprawniony do potrącenia odstępnego z uiszczonego już wynagrodzenia. Prawo odstąpienia wykonuje się w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia.

§ 8 Formy płatności

  1. Użytkownik ma prawo wyboru następujących sposobów płatności za zamówiony Towar:
    1. przedpłata w PLN” na konto Sprzedawcy podane podczas procedury składania zamówienia,
    2. przedpłata w PLN” za pośrednictwem systemu ApplePay/PayU/PayPal przed dostawą.
  2. Koszty dostawy wskazywane są każdorazowo w trakcie procesu składania zamówienia i mogą różnić się w zależności od wybranego przez Użytkownika sposobu dostawy oraz wagi zamawianych Towarów. Użytkownik jest zawsze informowany o koszcie dostawy w automatycznie wygenerowanym podsumowaniu zamówienia dostępnym dla niego przed ostatecznym złożeniem oświadczenia o zawarciu umowy.
  3. W przypadku niektórych Towarów (z uwagi na ich rozmiar i/lub wagę) Użytkownik nie będzie miał do wyboru wszystkich wskazanych w ust. 1 niniejszego paragrafu sposobów płatności.

§ 9 Zasady dostarczania zamówień

  1. Sprzedawca dostarcza zamówione Towary w sposób wskazany przez Użytkownika spośród poniżej wymienionych (Użytkownik dokonuje wyboru podczas składania zamówienia):
    1. przesyłką kurierską – za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
    2. przesyłką kurierską wielkogabarytową (tzw. paletową – Towar jest dostarczany na palecie) – za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
  2. Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, chyba że co innego wynika z opisu Towaru umieszczonego w Sklepie Internetowym.
  3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje, że przesyłki kurierskie wielkogabarytowe (tj. o wadze powyżej 31,5 kg) dostarczane są w tzw. systemie „do pierwszych drzwi”. Oznacza to, że kurier nie dostarcza przesyłki 
    do mieszkania lub siedziby przedsiębiorstwa, tylko zostawia ją przy drzwiach wejściowych/bramie itp. 
  4. Dostawa jest możliwa jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej

§ 10 Korespondencja

  1. Dla ułatwienia i usprawnienia procedury dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym, Użytkownik zgadza się na prowadzenie korespondencji e-mailowej. W jej ramach Użytkownik będzie otrzymywał, na podany przy logowaniu adres e-mail:
  2. wiadomości dotyczące zamówionych przez niego Towarów i aktualnego stanu realizacji zamówienia. W treści e-maili zawarte są informacje o zamówieniu: numer, status, lista zamówionych Towarów wraz z cenami, kwota do zapłaty, forma płatności, sposób dostarczenia, dane adresowe, itp.
  3. potwierdzenie zarejestrowania - po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym, osoba rejestrująca się otrzymuje potwierdzenie zarejestrowania, wraz z prośbą o autoryzację.
  4. potwierdzenie złożenia zamówienia - w momencie zatwierdzenia przez Użytkownika zamówienia, w tym listy zamawianych Towarów, cen, formy płatności i sposobu odbioru, Użytkownik otrzymuje informację potwierdzającą wpłynięcie zamówienia. Zawiera ona numer zamówienia, wyszczególnienie zamawianych Towarów wraz z cenami, informację o formie zapłaty i sposobie doręczenia oraz adres docelowy wysyłki.
  5. informację o płatności przelewem elektronicznym – w przypadku, gdy Użytkownik wybrał taką opcję zapłaty, otrzymuje stosowną informację. W przypadku wystąpienia problemów, e-mail zawiera prośbę o ponowienie próby zapłaty.
  6. informację o wysłaniu zamówienia - po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji i ich wysłaniu, Użytkownik otrzymuje wiadomość potwierdzającą ten fakt, wraz z informacją o adresie, na który przesyłka została wysłana.

§ 11 Miejsce i sposób składania reklamacji (rękojmia, gwarancja).

  1. Sprzedawca może udzielić na Towary gwarancji lub Towary mogą być objęte ochroną gwarancyjną udzieloną przez producenta. Każdorazowo wszelkie uprawnienia gwarancyjne (a także procedura ich realizacji) opisane są w oświadczeniu gwarancyjnym.
  2. Użytkownik może dokonać zgłoszenia reklamacyjnego na poniższych zasadach:
    • Zgłoszenie reklamacyjne może zostać przesłane Sprzedawcy 
      za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: reklamacje@feelgood.pl,
    • Użytkownik dla jak najsprawniejszego przebiegu procesu reklamacji 
      w zgłoszeniu reklamacyjnym wskazać: Towar, który podlega reklamacji (poprzez wskazanie nazwy Towaru lub numeru zamówienia), przyczynę reklamacji (np. poprzez wskazanie wady Towaru lub jego niezgodności 
      z umową), datę wystąpienia wady/niezgodności Towaru 
      z umową, treści żądania (Użytkownik nadto powinien wskazać, czy dochodzi swoich roszczeń z tytułu gwarancji czy odpowiedzialności z tytułu rękojmi), preferowanego sposobu uzyskania odpowiedzi na reklamację oraz swoich danych kontaktowych.
    • Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

§ 12 Postanowienia końcowe. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Recykling.

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie wyłącznie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisu Kodeksu cywilnego z wyłączeniem norm kolizyjnych, norm prawa prywatnego międzynarodowego w tym postanowień Konwencji Narodów Zjednoczonych o Umowach Międzynarodowej Sprzedaży Towarów z dnia z dnia 11.04.1980 z późn. zmianami (ang. CISG). Prawo polskie jest również właściwe dla rozpatrywania sporów wynikających na tle obowiązywania lub wykonania umów sprzedaży zawieranych przez Użytkownika ze Sprzedawcą.
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży zawieranych przez Użytkownika ze Sprzedawcą jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  3. Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w dowolnym czasie, a wszelkie zmiany obowiązywać będą od daty poinformowania o tym fakcie Użytkownika. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian realizowane są na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. 
  5. Zdjęcia produktów na stronach Sklepu Internetowego mają charakter poglądowy, zamawiany Towar może nieznacznie różnić się od prezentowanego na fotografii, w szczególności w zakresie kolorystyki.
  6. Sprzedawca zwraca uwagę, iż części Towarów (zawierających elementy elektryczne 
    i elektroniczne) nie wolno wyrzucać razem z innymi odpadami z gospodarstw domowych. Użytkownik zamierzający pozbyć się takiego Towaru zobowiązany jest do oddania go do punktu zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą. Nadto Sprzedawca informuje, że w każdej gminie znajduje się darmowy punkt zbiórki zużytego sprzętu. Informacja o takich punktach znaleźć można na stronie internetowej lub tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy. Dbając o pozbycie się Towaru w odpowiedni sposób, można zapobiec potencjalnym negatywnym skutkom dla środowiska naturalnego i zdrowia ludzkiego.
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22.02.2024

Wasz feelgood.pl Team

4.9
star star star star star
(128)