Logotypt

Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie w feelgood.pl?

To Ty wybierasz! Przygotowaliśmy dla Ciebie serwis online wraz z poręcznym, prostym i intuicyjnym konfiguratorem produktów. Do 5 minut wyklikasz ofertę dla siebie. Jak złożyć zamówienie w konfiguratorze opisaliśmy dla Ciebie tu - kliknij

Możesz też napisać do nas na chacie, wysłać mail lub po prostu zadzwonić. Każda droga jest dla nas dobra. Ważne, żeby to było komfortowe i wygodne dla Ciebie.

Sprawdź produkty, które wyselekcjonowaliśmy dla Ciebie!

Jeśli szukasz spersonalizowanych produktów, potrzebujesz dedykowanych technik druku, napisz do nas lub zadzwoń. Przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie! Skorzystaj z formularza kontaktowego.

To sprawne i proste narzędzie, które umożliwi Ci komfortowe zlecanie druków online. Opisaliśmy jak Krok po Kroku korzystać z tego narzędzia. Więcej informacji znajdziesz w zakładce — Jak zamawiać?

Więcej o technikach druku oraz o tym jak przygotować pliki z projektem znajdziesz w naszym WorkBooku, możesz go pobrać tu

Składając zamówienie w naszym konfiguratorze, dodajesz pliki, na podstawie których powstaną wizualizacje. W kolejenym kroku dodajesz pliki produkcyjne. Ważne jest to, żeby wgrane przez Ciebie pliki były odpowiedniej jakości.

Po wybraniu techniki druku i jego umiejscowień. Wgrywasz plik do każdego wybranego miejsca zadruku. Więcej o technikach druku oraz o tym jak przygotować pliki z projektem znajdziesz w naszym WorkBooku, możesz go pobrać tu

O tym — Jak zamawiać? Dowiesz się tu

W naszym konfiguratorze dostępne są następujące techniki druku: Sitodruk, Haft, Sublimacja (cały produkt), Sublimacja (Częściowa), Fleksografia.

Więcej o technikach druku oraz o tym jak przygotować pliki z projektem znajdziesz w naszym WorkBooku, możesz go pobrać tu

Jeśli szukasz spersonalizowanych produktów, potrzebujesz dedykowanych technik druku, napisz do nas lub zadzwoń. Przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie! Skorzystaj z formularza kontaktowego.

To bardzo ważny element w procesie składania zamówienia dla technik druku takich jak: Sitodruk, Stodruk (craft) i Sitodruk z separacją kolorów.

Nie masz pewności co do ilości kolorów w projekcie? Napisz mail na adres kolory@feelgood.pl. Nasz Dział graficzny odeśle Ci niezbędne informacje

Najczęściej zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem DPD i Paczkomatów InPost. Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia? Najprościej skontaktować się z wybraną podczas zakupów firmą kurierską i podać numer przesyłki.

  • DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00)
  • InPost sp. z o.o. pod numerem 746 600 000 lub 722 444 000 (pon. - pt. 7:00 - 22:00; sob. 8:00 - 20:00; niedziele 8:00 - 18:00; Święta 8:00 - 16:00)
  • Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. (12) 345 18 44 lub korzystając z formularza kontaktowego.

UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Reklamację możesz złożyć mailowo, wysyłając wiadomość na adres reklamacje@feelgood.pl.

Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa po 14 dniach od daty otrzymania przesyłki. Większość reklamacji rozpatrujemy w pierwszym dniu roboczym następującym po jej złożeniu. Część reklamacji wymaga jednak dokładniejszego zbadania i w związku z tym ich rozpatrzenie może zająć więcej czasu (do 3 dni roboczych).

Pamiętaj, że zlecenia druku realizujemy na Twoje zamówienie, według Twoich oczekiwań i personalizacji. Dlatego Zwroty nie są możliwe. Każde zlecenie realizujemy według wytycznych otrzymanych od Ciebie, jest indywidualne i dedykowane.

Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

4.9
star star star star star
(134)